Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Ακολουθεί πολιτική …δυσφήμιση!

Η ψυχολογία είναι το βασικό συστατικό χειρισμού και εκπαίδευσης του παιδιού. Ειδικά στο νήπιο της προσχολικής ηλικίας, εάν προσθέσεις στην συνταγή και μπόλικη φαντασία, έχεις το τέλειο αποτέλεσμα.
Απόγευμα μιας από τις δύο μέρες που η καλή μου με την δουλειά της, μου επιβάλει το ευχάριστο καθήκον να κλείνω το ιατρείο, για να φροντίσω τα πιτσιρίκια μας. Την γλυκιά συμμορία των δύο, που έχουν εισβάλει στη ζωή μας τα τελευταία 3χρόνια.
Έχει προγραμματιστεί από τοπικούς παράγοντες μια πορεία συμπαράστασης στον Θεοδόση. Πρόκειται για έναν απεργό πείνας, που το μόνο που διεκδικεί ξαπλωμένος έξω από το Δημαρχείο Ρεθύμνου είναι το δικαίωμα να δουλεύει για να θρέφει την οικογένεια του.
Παίρνω αγκαλιά τα μικρά μου και με ύφος λες και θα τα πάω τουλάχιστον στο παιδότοπο τους λέω:
«θέλετε να πάμε μαζί στη πορεία για τον Θεοδόση;» για να τους ακούσω με ενθουσιασμό να φωνάζουν «ΝΑΙ!!!»
Ντυθήκαμε, φορέσαμε τα καπελάκια μας, και να ‘μαστε μπροστά-μπροστά στην πορεία…
«Από μικρά στα βάσανα…», μαντεύω τη σκέψη κάποιων από εσάς και σας θυμίζω ότι από μωρά με το καρότσι τα παίρναμε στις πορείες. Ονειρεύομαι να τους δω ενεργούς πολίτες, καλύτερους από εμένα, να παλεύουν για ένα καλύτερο κόσμο.
Θλίβομαι, να ακούω για απογοήτευση εκφρασμένη με ψήφο στην …παραλία! Για απαξίωση της δύναμης σου. Για παραίτηση, αφήνοντας να αποφασίζουν άλλοι για εσένα.
Θλίβομαι, να εισπράττω καθημερινά στο ιατρείο, το θυμό για την κατάντια των ασφαλιστικών ταμείων (το ΤΑΞΥ διέκοψε τις συμβάσεις με τους ιδιώτες ιατρούς γιατί το ΙΚΑ έχει πλέον στελεχωθεί ικανοποιητικά και θα καλύπτει τις ανάγκες και του ΤΑΞΥ!!! όποιος γνωρίζει, χαμογελά με πικρία…), σε μια οικονομική συγκυρία που αφήνει πίσω της άνεργους, ενώ ταυτόχρονα τα εκατομμύρια ευρώ από μίζες, σε κόμματα και πολιτικούς, περνάνε από μπροστά μας σαν τα πεσμένα από τον αέρα φθινοπωρινά φύλλα, προειδοποιώντας για το χειμώνα που ακολουθεί. Πλούτος υπάρχει, όμως βρίσκεται σε λάθος χέρια. Και παρόλα αυτά και πάλι, οι πολλοί θα προτιμήσουν τους «μπλε και πράσινους κόκκους», αυτούς που μας κατάντησαν έτσι! Βλέπεις, η πολιτική στην Ελλάδα, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από το φανατισμό του ποδοσφαίρου. Γεννήθηκες πράσινος ή μπλε, θα πεθάνεις με αυτό το χρώμα.
Θλίβομαι τέλος, να διαπιστώνω για πολλοστή φορά, ότι τα «κόλπα» του συστήματος πιάνουν. Ξαφνικά, αγώνες καθημερινοί για την οικολογία στην Ελλάδα και την Ευρώπη (όποιος γνωρίζει τι ήταν ο Παπαγιαννάκης στην ευρωβουλή, συμμερίζεται την θλίψη), να τους καρπώνονται κάποιοι «επ’ ονόματι», χωρίς συμβατή πολιτική προϊστορία (ή μήπως χωρίς καθόλου πολιτική ιστορία). Στην γειτονιά μου, ένας τυχοδιώκτης εισοδηματίας, αποφάσισε να φτιάξει «το κόμμα των αγροτών» ή κάπως έτσι. Τον ξέρω γιατί τον ζω καθημερινά, και πιστέψτε με, καμία σχέση δεν έχει με αγρότη. Και όμως, έχω ακούσει άτομα που από αντίδραση, «θα ψηφίσουν» λέει «το κόμμα των αγροτών»!
Κάτι μέσα μου, τρέμει.
Θα σας φανεί αστείο, όμως ακόμα, μετά από δύο χρόνια αναρτήσεων, φοβάμαι την έκθεση. Ειδικά όταν απομακρύνομαι από τη συνηθισμένη μου θεματολογία.
Το έχω πάρει απόφαση πολλές φορές (μου θυμίζω αυτούς που είναι καλοί στο να κόβουν το τσιγάρο), να γράφω στο blog, μόνο για τα παιδιά. Δεν είναι όμως όλα αυτά για τα παιδιά; Η οικολογία, η οικονομία, ο πολιτισμός, το αύριο αυτού του τόπου;
Ένιωθα την ανάγκη, ίσως πιο σωστά την υποχρέωση, να τα μοιραστώ μαζί σας. Μήπως βοηθήσω λίγο και εγώ, να βαρύνει περισσότερο η μεθαυριανή μας ψήφος, μια που πιστεύω ότι…
αξίζει να χάσουμε ένα μπάνιο για να χάσουν κάποιοι τον ύπνο τους…

Πες τε με υπερβολικό, όμως πιστεύω ότι το χρωστάμε στα παιδιά μας
Να είστε όλοι καλά και τα παιδιά μας καλύτερα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε Paidiatre,
Ακόμα δεν ξέρω εάν θα ψηφίσω. Σκέφτομαι για πρώτη φορά την αποχή όχι για την παραλία αλλά γιατί βλέπω απο τις αντιδράσεις των κομμάτων ότι τη φοβούνται περισσότερο από το ... "μαύρισμα"! Δεν εξηγείται διαφορερικά το γεγονός ότι όλοι συμφωνούν για πρώτη φορά σε κάτι και λένε "ελάτε να ψηφίσετε".
Επίσης, έχω την αίσθηση ότι με την ίδια ευκολία που όλοι παράγουν (ή βαπτίζουν) τα προϊόντα τους...βιολογικά, με την ίδια ευκολία τα κόμματα αγαπούν τη φύση, το πράσινο, τα δάση, την ανακύκλωση:-)) Θυμήθηκα τώρα, μια μέρα κάτι λέγαμε με τον μικρό για τα ζώα και ότι πρέπει να τα αγαπάμε και να τα προστατεύουμε και μου λέει "αγαπάμε όλα τα ζώα: τα σκυλάκια, τις γατούλες, τα πουλάκια, και την ...ψαρόσουπα".
Πολλούς χαιρετισμούς-Βασιλική Ναύπλιο

pediatre είπε...

Βασιλική… Καλημέρα, τρομερό αυτό με την ψαρόσουπα (αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να το χρησιμοποιήσω σε μελλοντικό post)
Είμαι πολύ θυμωμένος με αυτούς που μας κυβερνάνε όσο μπορώ να θυμηθώ, όμως είμαι και απογοητευμένος από τα δικά μας αντανακλαστικά.. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν τους τιμωρούμε; Γιατί δεν τους μαυρίζουμε ;-)
Καλά θα μου πεις κάποιοι προσβλέπουν σε ρουσφέτι, βόλεμα κλπ Πόσοι όμως είναι αυτοί; Και μέχρι πότε θα ανεχόμαστε την αναξιοκρατία και το ρουσφέτι…
Όσο για την αποχή-αδιαφορία σου παραθέτω mail που μου έχουν στείλει…


"Έστω ότι είμαστε 100 ψηφοφόροι εκ των οποίων οι 30 είναι αηδιασμένοι και εξοργισμένοι από το δικομματισμό. Ας δούμε τι γίνεται αν ΚΑΙ οι 30 ψηφίσουν μικρά έως πολύ μικρά κόμματα:

Ψηφοφόροι : 100
Έγκυρα : 100
Έλαβαν:
ΠΑΣΟΚ : 29 (29%)
ΝΔ: 28 (28%)
ΚΚΕ: 5 (5%)
ΣΥΡΙΖΑ: 5 (5%)
ΛΑΟΣ: 5 (5%)
Οικολόγοι : 5 (5%)
Δράση: 5 (5%)
Φιλελεύθερη συμμαχία: 2 (2%)
ΚΚΕ Μ-Λ: 2 (2%)
Χρυσή Αυγή: 1 (1%)
ΕΝΑΝΤΥΑ: 1 (1%)
Ένωση Κεντρώων: 2 (2%)
Κόμμα Φιλελευθέρων: 1 (1%)
ΑΣΚΕ: 1 (1%)
Ουράνιο τόξο: 2 (2%)
Κόμμα νέων: 2 (2%)
ΟΑΚΚΕ: 1 (1%)
Κόμμα Φιλελευθέρων: 1 (1%)
Ελληνική Ενότητα: 1 (1%)
Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών: 1 (1%)

Κοιτάξτε τώρα πόσο δραματικά αλλάζουν τα ποσοστά των κομμάτων αν οι 10 από αυτούς τους 30 απέχουν, οι υπόλοιποι 10 ρίξουν λευκό και οι υπόλοιποι 10 άκυρο:

Ψηφοφόροι : 100
Προσήλθαν: 90 (αποχή 10%)
Έγκυρα : 80 (10 άκυρα)
Λευκά: 10
Έλαβαν: (επί των εγκύρων πλην λευκών)
ΠΑΣΟΚ : 29 (42,6%)
ΝΔ: 28 (40%)
ΚΚΕ: 4 (5,7%)
ΣΥΡΙΖΑ: 4 (5,7%)
ΛΑΟΣ: 3 (4,2%)
Οικολόγοι : 1 (1,4%)
Δράση: 1 (1,4%)

Βλέπετε τη δραματική αλλαγή των ποσοστών;

Γι΄αυτό μην αφήσεις το δικομματισμό να θριαμβεύσει και πάλι επειδή ΕΣΥ ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΕΣ... Προώθησέ το σε φίλους και γνωστούς. Έχουμε λίγες μόνο μέρες"


Τα δύο μεγάλα κόμματα, όταν εγώ ήμουν έφηβος, αποφάσισαν να μετράνε μαζί τα λευκά με τα άκυρα. Το διανοείσαι; Το λευκό, η συνειδητή ψήφος διαμαρτυρίας να εξισώνεται με την λάθος ψήφο κάποιου ανόητου που ούτε να σταυρώσει σωστά δεν μπορεί. Για αυτό και πολύ εφευρίσκουν κόλπα όπως βρισιές κλπ για να εκδηλώσουν την απογοήτευση τους (έτσι και αλλιώς άκυρο-λευκό το ίδιο μετρά). Πιστεύεις ότι θα θεωρήσει κανείς την αποχή ως διαμαρτυρία; Ενδιαφέρει τους μπλε και πράσινους η αηδία του λαού; Αν εκλεγούν, που θα εκλεγούν, κοιτάνε πώς να βολευτούν…
Ευτυχώς, εγώ δεν έχω τέτοιο δίλλημα. Βρήκα έναν πολιτικό χώρο (δεν είναι και δύσκολο να τον μαντέψεις) που με εκφράζει στο σύνολο των πολιτικών επιλογών μου.
Καλά μυαλά να έχουμε και μακάρι να ξημερώσει μια καλύτερη, δικαιότερη, πιο πολιτισμένη και πολυπολιτισμική Δευτέρα στις 8 Ιουνίου
Καλή μέρα στο όμορφο Ναύπλιο και στην οικογένειά σου.

borboleta,Veleíña,farfalla, butterfly, papillon, πεταλούδα,kelebek είπε...

Omorfo sxolio syntrofe.
Ksadelfi

pediatre είπε...

Ξαδερφούλα χαθήκαμε… και φταίω εγώ. Συγνώμη θα σου στείλω mail…
Ψήφησες ήδη, εκεί στα ξένα; δεν φαντάζομαι να μην φρόντισες ώστε, να μην αποφασίζουν άλλοι για εσένα…